недеља, 8. јул 2012.

Faširane šnicle

Recept sam našla jos davno u nekim novinama i od tada ga pravim veoma cesto na zaovoljstvo mojih ukućana. Ovo su sigurno najukusnije ćufte koje smo mi probali a veoma se jednostavno naprave i uvijek uspiju. Ja nekad napravim duplo pa pola zamrznem i onda po potrebi imam gotov ručak za 10 min jer se mogu praviti direktno iz zamrzivača bez odmrzavanja




Sastojci



500 gr mljevenog mesa (najbolje miješanog)
veće parče hleba(natopljeno u vodi ili mlijeku) ili 3 kašike prezle
1 glavica crnog luka
sitno sjeckani peršun
1 čen bijelog luka 
1 kašika začina
1 jaje
biber
1 kašičica sode bikarbone(ravna)


Luk sitno nasjeckati ili narendati na krupno kao jabuke, dodati malko ocijeđen hleb ili prezle, jaje, začin, peršun, sodu bikarbonu i meso i sve dobro umijesiti rukom pa podijeliti na 8 loptica.
Svaku lopticu istanjiti uz pomoć kese za zamrzivac.




Tako istanjene ćufte se mogu i zamrznuti i onda po potrebi vaditi i onako direktno iz zamrzivača pržiti.
Pržiti na tefonskom tiganju na veoma malo ulja.
Može se sitno nasjeckati jos jedna glavica crnog luka pa kad se na tanjir stavi jedna šnicla pospe se lukom, preko nje se stavi druga šnicla i tako redom. Na ovaj nacin će luk malo da omeksa a šnicle ce da prime njegov miris.


IMG_0396

9 коментара:

  1. Zvuci jako dobro i super ideja zamrznuti jedan dio, moram probati :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam u fazonu zamrzavanja svega što mogu da gurnem u zamrzivač. Najviše volim kad tako umorni uđemo kući, a ja se uhvatim za vrata zamrzivača i voila, večera na stolu za deset minuta. Ja bi ovo nazvala pljeskavicom, i to lepom pljskavicom.

    ОдговориИзбриши
  3. Pravila sam faširane šnicle po Vašem receptu, odlične su! Meni i suprugu su čak mnogo lepše kad se izvade iz zamrzivača i isprže. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da vam se svidjaju.One su inace najbolje kad se prze na gril tiganju tad dobiju onaj smek kao da su sa rostilja.

      Избриши
  4. Mi smo u nedelju ove izvanredne šnicle kombinovali sa Vašim receptom za djuveč. Bilo je sjajno. Hvala!

    ОдговориИзбриши
  5. A jel ovo moze u rernu da se ubaci preko pek papira?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala al sigurno moze mada od przenja dobije neki smek a przi se na veoma malo ulja samo se namaze tiganj.

      Избриши