субота, 1. септембар 2012.

Kolašin

Svake godine u ovo doba idemo za vikend u Kolašin. Kolašin je gradić na sjeveru Crne Gore koji se u nekoliko zadnjih godina polako pretvara u turistički centar. Nalazi se pored rijeke Tare na nadmorskoj visini od 954 m okružen planinama od kojih je najljepša Bjelasica.




Mi smo u Kolašinu pronašli odličan smještaj kod ljubaznih domaćina koji nas uvijek fino dočekaju tako da se osjećamo skoro kao da smo došli kod rođaka na selo a ne u iznajmljeni apartman. Naša kućica se nalazi na putu prema skijalištu malo dalje od centra mada ni u centru grada nema one buke na koju su navikli svi koji žive u većim gradovima. Prve godine kad smo došli u Kolašin ja sam bila iznanađena tišinom tj nedostatkom gradske buke. Čini mi se da kad šetate možete čuti kola na 1 km od vas kako dolaze.




Naravno ja ne bih bila ja da nisam u tako divnom seoskom ambijentu napravila jedne prave domaće priganice a Lana mi rado pomagala u tome jer ih i ona obožava . Za nas starije bilo je još sira i pršute a za nju naravno eurokrem.


 

U blizini Kolašina a na Bjelasici nalazi se i Nacionalni park Biogradska gora. To je jedna od tri sačuvane prašume u Evropi sa stablima starim preko četiri vijeka visokim i po 45m i predivnim Biogradskim jezerom.





Pored jezera napravljeno je i malo igralište za djecu, restoran i nekoliko brvnarica koje se takođe iznajmljuju. Oko jezera postoji kružna staza za šetnju duga par km.




Kolašin ima i skijalište Jezerine na 1450 m visine ali o tome nadam se u nekom drugom zimskom postu.

Нема коментара:

Постави коментар