петак, 14. септембар 2012.

Đuveč

Evo i jedno od naših omiljenih jela. Ako se pravi sa svježim povrćem ima malo više posla oko njega ali ja obično kupim kesicu zamrznutog povrća za đuveč i onda je mnogo brže gotov.




Potrebno je

 

1 velika ili 2 manje glavice luka
1/2 kg  smrznutog povrća za đuveč(crvena paprika, grašak, boranija, šargarepa, paradajz)
1/2 kg krompira
4 deblje šnicle(najbolje svinjski vrat ali može i pileći file, teleće šnicle)
1-2 čena bijelog luka
peršun
začin
biber
mljevena slatka paprika

Na malo ulja popržiti sitno sjeckani bijeli luk. Kad je luk ispržen dodati mu zamrznuto povrće i krompir isječen na deblje kolutove. Dodati sitno nasjeckan bijeli luk i peršun, začiniti pa dinstati da omekša. U toku dinstanja nalivati vodom da ne zagori.Pred kraj prebaciti u pleh i zapeći u rerni.


IMG_4581


Šnicle istući, posoliti i pobiberiti.Kada se na povrću počne hvatati korica izvaditi ga iz rerne i odozgo složiti šnicle. Premazati meso sa malo ulja i vratiti u rernu da se zapeče. Kada je pečeno sa jedne strane preokrenuti da se zapeče i sadruge strane i služiti.


IMG_4592


Ja obično pravim polovinu mjere jer je cijela za 4 osobe. Najukusniji je sa svinjskim vratom ali za one koji ga ne jedu može i sa pilećim fileom ili telećim krmenadlama ili šniclama.


IMG_4605

6 коментара:

  1. Ovo je jos jedno prelepo jelo sa ovog bloga. Napravila sam i svi smo odusevljeni. Najlepsi djuvec koji sam ikada probala :) p.s. Koristila sam FRIKOM-ovu mesavinu za djuvec i piletinu jer ja ne volim svinjski vrat za razliku od muzica pa je piletina bila kompromisno resenje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja cesto pravim sa piletinom a uvijek sa frikomovim povrcem za djuvec. Drago mi je da vam se svidja i mi ga obozavamo.

      Избриши
  2. Lepo smo se u nedelju "zasladili" ovim Vašim djuvečom. Hvala na ukusnom jelu.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Vama na isprobavanju i bas mi je drago da vam se svidja.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja slicno pravim... Izdinstam crni luk ubacim krompir isecen na malo vece kockice dodajem vodu kada odmekne ubacim solju manju pirinca I vode da nee uhvati. Onda dodam frikomovu mesavinu I ako nemam meso isecem kobasicu na malo deblje krugove. I to sve kad umeska ubacim u relnu prelepo bude

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I to veoma interesantano zvuci moracu da probam i tako sa pirincem. Ja sam do sad pravila ili sa pirincem ili sa krompirom.

      Избриши