субота, 10. новембар 2012.

Djedovi brkovi


Evo i jednog od kolača koje sam pravila za slavu. Ovo nisu klasični djedovi brkovi. U klasičnom receptu u tijesto ide kvasac a pošto ja kad pravim sitne kolače hoću da mi traju nekoliko dana onda mi takvo tijesto nije bilo baš pogodno tako da sam iskombinovala tijesto za lenju pitu i fil i način pripreme za djedove brkove i dobila fini suvi kolač koji može da stoji i do 10 dana a što duže stoji to je ukusniji.




Potrebno je


500 gr brašna
kesica praška za pecivo
4 žumanceta
250 gr margarina
1 dl ruma
2 dl prah šećera
2 kašike kisele pavlake

4 bjelanceta
150 gr šećera
200 mljevenih oraha
džem za premazivanje(od jagode ili kajsije)
malo oraha za posipanje

100 gr čokolade
3 kašike ulja




Od omekšalog margarina, jaja, pavlake, šećera u prahu, praška za pecivo i brašna umijesiti tijesto. Po želji može se dodati i malo rendane limunove korice. Tijesto podijeliti na 4 dijela pa svaki dio razviti na razrezanoj kesi za zamrzavanje hrane, premazati džemom, posuti orasima i savijati sa obije strane. Prebaciti u pleh na papir za pečenje.
Za fil umutiti bjelanca sa šećerom pa im dodati mljevene orahe. Masu sipati u kesu odrezati jedan kraj pa nanositi na svaku štrudlicu u prostor izmađu dva zarolana dijela.
Peći na 200 C da fino porumeni.




Istopiti čokoladu i pomiješati je sa uljem. Kada se kolač ohladi čokoladnu glazuru preliti preko fila a ostatkom ukrasno išarati kolač.
Evo ga na tacni sa ostalim slavskim kolačima.






1 коментар:

  1. Divan kolac/i ja isto tako pravim od prhkog tijesta sve kolacice jer nasa slava je u januaru i ovdje je najzesca vrucina...tako da mali sitni kolacici uvijek imaju prednost.

    ОдговориИзбриши