петак, 14. децембар 2012.

Lovačke šnicle

Recept za ove šnicle sam još prije jedno deset godina prepisala sa nekog sajta i od tad sam ih pravila ko zna koliko puta. Recept je jednosatvan a ukusan i što je najvažnije može da se napravi dan ranije pa se sjutra samo doda prilog tako da je pogodan za ruček preko nedelje. Ako se napravi malo više mogu biti i za dva dana pa se prvog dana posluže sa jednim prilogom a sledećeg sa nekim drugim. Šnisle se mogu praviti od svinjetine na pr svinjskog vrata bez kostiju, teletine ili junetine. Meni su najukusnije one od svinjetine ali kako smo sad svinjetinu skoro izbacili iz ishrane ove na slici sam pravila od teletine.

 


  Potrebno je


500 gr mesa(svinjsko, juneće ili teleće)
malo brašna
2-3 kašike ulja
mljevena slatka paprika
biber
peršun
vegeta
2 čena bijelog luka
malo sitno nasjeckanog peršuna


IMG_3800 by irenalana


Šnicle narezati deblje i izlupati pa poprziti na ulju.Kada se malo zarumene šnicle izvaditi a na istom ulju poprziti bijeli luk, dodati brašno, alevu papriku, vegetu i biber pa naliti vodom da se dobije sos.


IMG_3809 by irenalana


Šnicle vratiti u sos i kuvati uz dolivanje vode dok snicle ne omeksaju. Ja ih obicno izdinstam u ekspres loncu jer onda budu baš mekane. Kada su šnicle skuvane dotjerati ukus i posuti sitno sjeckanim peršunom.


IMG_3808 by irenalana


Poslužiti uz pire krompir, kuvani pirinač, bareni brokoli i karfiol...


IMG_3814 by irenalana


1 коментар: