среда, 16. јануар 2013.

Breskvice


Breskvice sam prvi put probala kod moje zaove i kako su mi se odmah dopale uzela sam recept od nje. Kada sam prvi put probala da ih pravim mislim da sam bila blizu da sve pokupim i bacim u smeće jer je dubljenje kuglica prilično pipav posao i ja sam prvi put jedno 50% kuglica uništila dubeći ih. Vremenom sam naučila da to radim mnogo uspješnije, pronašla nož koji samo za to koristim tako da sad skoro sve iskoristim a breskvice su uvijek na tanjiru sa kolačima za Novu Godinu, Božić i Vaskrs.


IMG_4536 by irenalana


Potrebno je

 
400 gr masti
300 gr šećera
4 jajeta
1 prašak za pecivo
1 kg brašna
 
2 dl mlijeka
2 dl šećera
100 gr mljevenih oraha
100 gr suvog grožđa
1-2 kašike džema
rum
vanila
 
aroma jagode
aroma kivija
kristal šećer
 

IMG_4556 by irenalana


Od masti, šećera, jaja, brašna i praška za pecivo umijesiti tijesto. Od tijesta otkidati komade veličine krupnije masline i od njih praviti kuglice pa ih slagati u pleh na papir za pečenje. Napraviti razmak između kuglica jer narastu u toku pečenja. Peći na 200 C da porumene. Još tople kuglice dubiti nožem a mrvice koje se dobiju ostaviti za fil.


IMG_4814 by irenalana


Skuvati mlijeko sa šećerom i vanilom, dodati mu rum, suvo grožđe, džem, orahe i mrvice i ostaviti da se malo prohladi a može se staviti i u zamrzivač na jedno pola sata da se malo stegne.


IMG_4794 by irenalana


Od fila praviti kuglice i stavljati ih izmedju dva izdubljena keksića. Breskvice umakati u aromu jagode razblaženu sa malo vode a jedan kraj se može umočiti i u aromu kivija razblaženu sa malo vode. Zatim breskvice uvaljati u kristal šećer i ostaviti do sjutra da omekšaju. Breskvice mogu dugo da stoje i čak su bolje što duže stoje tako da se mogu napraviti i par dana ranije.


IMG_4808 by irenalana

Нема коментара:

Постави коментар