четвртак, 14. фебруар 2013.

Srećan vam Dan zaljubljenih

U mom okruženju  stavovi su različiti što se tiče dana zaljubljenih. Neki ga slave a drugi odbijaju da ga prihvate. Mi ga svake godine obilježimo na neki način ili odemo na ručak u neki finiji restoran ili ja nešto fino smućkam. Ove godine je bilo i jedno i drugo tj slano u restoranu a slatko kući.


IMG_5220 by irenalana

 
Tortu sam pravila po receptu od Pote sa bloga gateauxpota ali pošto nisam u potpunosti zadovoljna rezultatima neću pisati recept ovdje. Kore za tortu su divne, sočne i mekane ali je fil veoma čvrst tako da se torta teško reže i jednostavno nije to to ali imam namjeru da joj dam drugu šansu tj pokušaću malo da preradim fil jer su kore stvarno dobre.
 
 
IMG_5241 by irenalana


Pored torte pravila sam i tulumbe po Majinom receptu i one su spasile stvar što zbog toga što moj muž obožava tulumbe što zbog toga što je recept stvarno odličan.


IMG_5230 by irenalana


Dekoracija tj ruže su od čokolade za modeliranje koju sam napravila tako što sam u 100 gr istopljene čokolade dodala 2 kašike meda. Kad se čokolada ohladila do sobne temperature stavila sam je malo u frižider da počne da se stvrdnjava a onda sam je umijesila. Masa koja se tako dobije je veoma elastična i lako se obrađuje tako da je izrada ruža bila veoma jednostavna. Od mase sam pravila kuglice koje sam onda tanjila između dva sloja papira za pečenje i oblikovala kao latice . Dok su još mekane latice se lako spajaju. Ruže se za desetak minuta stvdnu tako da je poslije veoma jednostavno postavljaju na tortu. Ovaj način izrade ruža je veoma jednostavan i brz i sledeći put ću probati da napravim i ruže od bijele čokolade.


IMG_5227 by irenalana


IMG_5222 by irenalana
 

3 коментара: