субота, 23. новембар 2013.

Souvlaki

Souvlaki sam prvi put vidjela na nekom poljskom blogu i tako je dobro izgledao da sam morala odmah da ga isprobam a kako sam bila prilično zadovoljna ukusom riješila sam da recept podijelim sa vama. Prije nego što sam se upustila u isprobavanje švrljala sam malo po internetu i naišla na još par recepata sa različitim vrstama mesa ali sam se ja odlučila da isprobam onaj od piletine. Pored toga napravila sam i tzatziki a kako kod nas ne može da se kupi grčki jogurt pravila sam i njega. Kao prilog sam izgrilovala tikvice i pržila krompir a napravila sam još i salatcu od paradajza tako da je ručak zaista bio prava gozba.


IMG_7331


Potrebno je

500 gr bijelog mesa
so
biber
origano
malo ulja

250 ml grčkog jogurta ili 7dl-1l običnog
1 veći krastavac
2 čena bijelog luka
so
biber
mirođija
malo maslinovog ulja
sok od limuna


IMG_7323


Meso isjeći na krupnije kocke pa nabosti na štapiće za ražnjiće, posoliti, pobiberiti, posuti origanom i premazat uljem pa ostaviti da odstoji jedno sat vremena u frižideru.
Dok se meso marinira pripremiti tzaziki. Kako kod nas nema grčkog jogurta ja sam prethodnog dana napravila zamjenu tako što sam u šerpu stavila cjediljku pa na nju gazu tj platnenu pelenu i na nju sipala običan jogurt pa sam sve ostavila preko noći u frižideru da se fino iscijedi. Sjutradan sam samo narendala krastavac na listiće malo ga posolila i ostavila da pusti vodu pa sam ga zatim ocijedila i pomiješala sa jogurtom i začinima.


IMG_7328


Kad je meso malo odstojalo a ostalo završeno ispeći ga na roštilju ili gril tiganju. Dok su se ražnjići pržili ja sam napravila još salatu od paradajza i crnog luka, ispržila krompiriće i grilovala tikvice sa malo maslnovog ulja i bijelog luka.



IMG_7342


Na pita hleb ili tortilje složiti meso skinuto sa štapića, malo salate, tzaziki i krompir, uviti tortilju i uživati.


IMG_7333

3 коментара:

  1. Mmmm, odlično. Kod nas u Hn, Somboledov grčki Dukatos može se naći u velikom Voliju i velikoj Rodi Cash & Carry. Verovatno ga ima i Pg po većim supermarketima. Samo prodavci znaju da ga sakriju, među vočne jogurte. Nemam pojma zašto. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam nalazila neki vocni dukatos u Rodi ali ovaj obicni ne pa sam se snasla ovako. Jeste da ima malo vise posla ali i nije strasno samo se treba unaprijed sjetiti da se stavi jogurt da se ocijedi.

      Избриши
  2. Nisam ranije cula za souvlaki, ali mi odlicno zvuci i sve tako divno izgleda na fotografijama. Grcki jogurt obozavam i prestala sam kupovati druge.

    ОдговориИзбриши