среда, 31. децембар 2014.

Srećna Nova Godina!


IMG_2768


Kraj godine je vrijeme kada se sumiraju rezultati postignuti u staroj i prave planovi za narednu godinu. Ne znam kakva je vama bila ova godina koja je na izmaku, ali za mene je sigurno jedna od najboljih i najsrećnijih godina do sad, jer je ove godine moja mala porodica dobila jednog novog člana. Sad jedva čekam da Vuk malo poraste pa da možemo da šetuckamo zajedno, da idemo na more, i unaprijed se radujem što ću uživati gledajući moju malu i veliku bebu kako se druže. Vama želim da kao i ja uživate u društvu onih koje volite. Za kraj evo i malo slika naše kućice od medenjaka. Napravljena je po receptu koji ja već godinama koristim za pravljenje kućice ili sanki, a nekad samo napravim keksiće koje Lana prosto obožava. I ove godine sam sama pravila začin za medenjake, jer ga već par godina kod nas nema u prodavnicama, a zahvaljujući Jasni sa bloga Around the World- in favorite recipes koja mi je poslala kardamom ove su godine moji medenjaci mirisali predivno. U nastavku pišem i recept za začin za medenjake da se nađe onima koji kao ja nemaju gdje da ga kupe.

IMG_2757

Začin za medenjake


3 kašičice cimeta
3 kašičice đumbira
1 kašičice muskatnog oraščića
1 kašičica klinčića
1/4 kašičice bibera
1/2 kašičice kardamoma
1/2 kašičice korijandera
1 kašičica anisa

IMG_2744

4 коментара:

  1. Divna kucica! Zelim tebi i tvojoj porodici sve najbolje u nastupajucoj godini i hvala za divno druzenje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kucica je premedena, sve najlepse u Novoj godini i lepo provedite praznike.:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Kućica je skroz medena!
    Tebi i tvojoj porodici želim sve najbolje u Novoj godini :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kucica je preslatka! <3
    Tebi i tvojim najmilijima sve najbolje u ovoj godini, zelim ti od srca.

    ОдговориИзбриши