недеља, 6. септембар 2015.

Muffini sa borovnicama i limunovom koricom


Ako ste se kao ja na vrijeme snabdjeli borovnicama onda mоžete uživati u ovim divnim muffinima. Meni su idealni za doručak ili večeru i mada se od ovog tijesta mogu praviti muffini sa eurokremom, džemom, jabukama, kajsijama, breskvama, nektarinama, šljivama, višnjama tj bilo kojim voćem koje vam je dostupno, meni je ova kombinacija sa borovnicama najbolja. Dragi dijeli moje mišljenje a Lana naravno preferira one sa eurokremom tako da jedan dio obavezno napravim sa eurokremom. Kako je počela školska godina ovo može biti i fina užina za vašeg školarca. Recept je zapravo recept za običan voćni kolač koji sam ja pretvorila u muffine.




Muffini sa borovnicama i limunovom koricom


4 jajeta
12 kašika šećera
12 kašika brašna
12 kašika mlijeka, jogurta ili vode
12 kašika ulja
1 prašak za pecivo
1 kesica vanile
rendana korica limuna
zamrznute borovnice po potrebi


IMG_5729


Bjelanca umutiti u čvrst snijeg. Žumanca umutiti sa šećerom pa im dodati brašno, prašak za pecivo, mlijeko, ulje, vanilu i koricu od limuna pa promutiti mikserom da se dobije glatko tijesto.


IMG_5738


Smjesi od žumanaca kašikom dodati snijeg od bjelanca i pažljivo promiješati. Sipati u korpice za muffine pa posuti borovnicama ili nekim drugim voćem ili na svaki dodati po malo džema ili eurokrema.


IMG_5744


Peći na 200 C da fino porumene. Od ove smjese izađe oko 30 muffina.


IMG_5742

10 коментара:

  1. Fino zvuci kombinacija borovnica i limunove korice...i recept zvuci jednostavno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jeste veoma jednostavan. Ovo je jedan od onih koje uvijek imam u glavi tako da tijesto smutim za 5 min a onda od trenutno raspolozivog voca zavisi krajnji rezultat.

      Избриши
  2. da li se mogu raditi sa nekim drugim brasnom osim psenicnog?

    http://pcrecepti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam isprobala samo sa psenicnim tako da nisam sigurna kakvi bi bili sa nekim drugim brasnom.

      Избриши
  3. Tako divno izgledaju, naprosto mame :) Uvijek je dobro imati tako jedan dobar recept sto uspijeva i onda samo mijenjati prema zelji dodatke.

    ОдговориИзбриши
  4. Privukli su me n pogled ,morala sam ih napraviti.Ispalo mi je dvanajest(onih velikih),mekanai ko dusa,Neznam zato su meni pale borovnce na dno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I u ovima na slici ima borovnica koje su pale a dio ostane gore. Mislim da je problem u kolicini brasna. Sledeci put stavi malo punije kasike brasna nikako ravne jer je onda tijesto premekano.

      Избриши
  5. Da li moze umesto jedne kasike brasna da se doda kasika kakaa? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze to sam probala. Na 6 jaja mogu se dodati 2 kaiske kakaa. Ovaj recept je sa takvim tijestom https://www.coolinarika.com/recept/cupcakes-sa-cokoladom-824d4f3c-63e5-11eb-85b9-0242ac12005a

      Избриши