уторак, 1. септембар 2015.

Pohovane tikvice


Ovo je najjednostavniji recept za pohovane tikvice koji postoji bez onih fancy dodataka kao sto su parmezan, bijeli luk i ostalo, ali je meni takav najukusniji. Probala sam ja i te druge komplikovanije recepte sa neta ali sam zaključila da u ovom slučaju stvarno nema potrebe da se stvari komplikuju. Uz moj lažni tartar sos ove bi tikvice mogle da budu i zamjena za meso mada ih ja obično pravim uz pohovno meso i bareni brokoli i karfiol, koji takođe odlično idu sa sosom, a nekad uz sve to ispržim i malo krompirića. Kako tikvica u zadnje vrijeme ima tokom cijele godine ovaj je ručak bar dva do tri puta mjesečno na našem stolu.




Pohovane tikvice

 

2 tikvice srednje veličine
1-2 jajeta
so
brašno
prezle
ulje za prženje


IMG_2155


Tikvice oguliti i oprati pa ih izrezati na štapiće. Ja duže tikvice obično podijelim na pola po dužini pa onda režem da dobijem štapiće oko 1 cm debljine i oko 10 cm dužine. Dobijene štapiće ubaciti u kesu za zamrzavanje hrane, dodati malo brašna i protresti da se štapići oblože brašnom. Jaja umutiti viljuškom i posoliti pa umakati tikvice u jaja a zatim u prezle. Pržiti u zagrijanom ulju najbolje u teflonskom tiganju. Pržene tikvice vaditi na salvet da upije višak ulja.Služiti sa majonezom ili tartar sosom.


IMG_5668

Нема коментара:

Постави коментар