среда, 23. септембар 2015.

Vrtaljica


Danas pišem recept sa bloga Vrtaljica u znak sjećanja na njegovu autoricu koja je godinama predano pisala ovaj odličan blog. Na njemu ćete pronaći recepte za pravu hranu, tradicionalna ukusna jela i vjerujem da ćete mnoge od njih poslije isprobavanja redovno praviti. Ja sam sa ovog bloga isprobala nekoliko jela i svako od njih sam poslije toga još puno puta pravila a mnoge recepte sam zabilježila i tek treba da ih isprobam.




Griz štrudla od višanja 


500 g tankih kora
oko 500 g višanja (smrznutih ili svježih)

2 čaše jogurta ( od 2 dl)
3 jajeta
2 čaše šećera
1,5 čaša ulja
1,5 čaša griza
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
rendana limunova korica


IMG_5815


Umutiti jaja sa šećerom. Dodati ulje, jogurt, griz, prašak za pecivo, vanilu i limunovu koricu.
Za svaku štrudlu su potrebne tri kore. Prvu koru premazati obilno filom, prekriti drugom korom koju isto tako obilno premazati. Staviti na sve to treću koru. Na ivicu kore staviti višnje pa uviti u štrudlu. Staviti u podmazan pleh.Sve ponoviti sa ostalim korama. Ja sam koristila neke veoma tanke kore i dobila 6 štrudli a po originalnom receptu se dobiju 4. Štrudle premazati uljem i peći na 200 C da fino porumene. Gotovu štrudlu posuti prah šećerom i služiti. Fina je i sočna dok je topla ali ako ostane i sjutradan je odlična čak možda i bolja nego prvog dana.
Umjesto višanja mogu se koristiti i borovnice, jabuke ili neko drugo voće. Ja sam za sad isprobala pitu sa višnjama i borovnicama i prosto ne mogu da se odlučim koja je bolja.


IMG_5821


Pored ovog recepta sa bloga Vrtaljica sam isprobala i predivan bosanski lonac (bosanski lonac), porilukom sa mljevenim mesom (porilukom sa mljevenim mesom), kolač od oraha i borovnica a u planu mi je da isprobam jos mnogo toga.
 

 


6 коментара:

  1. Strudla izgleda bozanstveno; lijepo da si odlucila memorisati Snjezu i njen recept...to je jedino sto mi blogeri mozemo uciniti jedni za druge u teskim situacijama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je najmanje sto mogu da uradim. Nisam je licno poznavala ali sam pratila njen blog i znam da je puno volje i ljubavi ulozila u njega a recepti su joj zaista odlicni tako da bi bilo steta da blog budu zaboravljeni.

      Избриши
  2. Divna strudla i lijepo od tebe da Snjezin blog ostane i na tvom blogu. Njen blog je specijalan po nacinu na koji ga je pisala i po kao sto kazes pravoj hrani spremanoj sa ljubavlju.

    ОдговориИзбриши
  3. Bilo šta što sam isporbala sa Snježinog bloga je bio pogodak... Mnogim receptima se vraćam, a ova štrudla je jedan od omiljenih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strudla je odlicna ali i ostalo sto sam isprobala sa njenog bloga ne zaostaje. Bosanski lonac je na pr za mene bio pravo otkrice a lisnatu strudlu sa blitvom pravim za skoro svako slavlje. Moram je dodati u post jer sam potpuno zaboravila na nju.

      Избриши