петак, 7. април 2017.

Vanil kuglof ili lažni patišpanj


Za mene je patišpanj kolač od jaja, šećera i brašna, u koji ide jednak broj jaja i kašika šećera i brašna, i ništa više. Ovaj kuglof ima malo drugačije sastojke, ali je po ukusu sasvim nalik običnom patišpanju, tako da oni koji ga jedu sigurno neće primijetiti razliku. Idealan je za doručak ili večeru, a djeca će ga sigurno obožavati, ako je suditi po mojoj djeci. Doduše ni mi odrasli mu ne ostanemo dužni tako da za sat vremena ne ostane ništa od ovolikog kolača. Recept sam pronašla negdje na internetu, zapisala na papirić i zaboravila gdje sam ga vidjela. Srećom papirić sam sačuvala a sad je zapisan i u moju svesku sa receptima jer je već nekoliko puta isproban.




Vanil kuglof


4 jajeta
300 gr brašna
200 gr šećera
1 kesica vanile
1 prašak za pecivo
230 ml mlijeka
60 ml ulja


IMG_0870


Bjelanca umutiti u čvrst snijeg. Žumanca umutiti sa šećerom i vanilo, dodati im mlijeko, ulje, brašno i prašak za pecivo pa sve dobro umutiti da se dobije glatka smjesa. Kašikom umiješati bjelanca u smjesu od žumanaca i lagano promiješati. 


IMG_0865


Kalup za kuglof namazati margarinom ili puterom i posuti brašnom. Sipati tijesto u kalup i peći na 175 C oko 45 minuta. Odličan je onako sam ali se može i premazivati eurokremom ili džemom. Uz čašu mlijeka ovo je idealan doručak ili večera.

1 коментар: