понедељак, 25. децембар 2017.

Cvijet vanilice


Danas vam donosim recept za ukusne i dekorativne sitne kolačiće koji će vam vjeovatno dobro doći u ovo doba slava i praznika. Ja sam ih prvi put vidjela na jednoj slici na Coolinarici i tako su dobro izgledali da sam odmah morala da ih isprobam.  Od tad sam ih pravila više puta i svaki put su bili jednako dobri tako da su na kraju došli na red da budu ovdje objavljeni. Slike na Coolinarici više nema  tako da ne mogu ostaviti link za originalni recept ali sam ga srećom još davno zapisala i uspjela da ga sačuvam.




Cvijet vanilica


210 gr brašna
140 gr margarina
100 gr šećera
2 jaja
2 kašike vode
limunova korica

1 kašika prah šećera
50 gr mljevenih oraha
džem of kajsija

prah šećer
vanilla


IMG_3553


Od brašna, margarina, žumanca, 70 gr šećera, vode i limunove korice umijesiti tijesto. Ostaviti ga oko 30 minuta u frižideru da se malo stegne pa ga razviti i vaditi keksiće u obliku cvjetića. Slagati ih na papir za pečenje.


IMG_3541


Umutit bjelanca sa 30 grama šećera i prah šećerom pa im dodati mljevene orahe. Poslastičarskim špricem istiskivati po malo fila na svaki keksić.


IMG_3536


Peći na 180 C da blago porumene. Spajati ih džemom i uvaljati u prah šećer i vanilu. Keksići su veoma ukusni a još su ukusniji ako se umjesto oraha naprave sa pečenim lješnicima. Jedina mana im je što ih bude malo pa ja predlažem da u startu napravite duplu mjeru.


IMG_3566

2 коментара:

  1. Zaista divno izgledaju. Nisam nikada videla ovakve kolačiće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ideja nije moja a i recept je sa neta ali vise nema sanse da se sjetim odakle.I meni su bas zbog toga bile interesantne a i veoma su ukusne.

      Избриши